1.12.08

don't ask.

ko ni mmg pantat ko paham tak?
nak aje menganggu hidup org lain
yg kite ni tak kacau sesiapa pun
ko ni nak buat hal tu apasal?
dah tak cukup kerja tu, nak cari kerja lain la iye?
bila masa ko ni menyibuk sgt hal org lain
cam pukimak lebih
jaga tepi kain orang aje pandai
pergilah blaja sungguh-sungguh.
bukan main mengada lagi
muka kau tu mmg nak kena sepak ngan aku
tak puas betul aku tengok muka yg menyampah lebih lebih tu

geram gila bila aku pikir pasal pompuan ni
kan aku dah gembira ngan hidup aku ni
tak tentu pasal dia nak muncul jugak
siapa yg bagi kad jemputan nih?
ko tak erti pon
ko betul tak paham la
yang kau tu buta ke, bodoh ke, pekak ke?
buat apa ko nak campur tangan dlm hidup ku ni?
adakah sesiapa tu suruh awak menyibuk dekat hidup aku nih?

aku letih nak merajuk pasal betina ni
lebih lagi aku tak reti nak gaduh ngan dia pasal orang yg tak bermaruah ni
yang kau tu nak rebut ngan aku
memang dah tak leh lawan la
kecuali kau tu menggunakan cara yang terlalu melampau
kalau cam tu, memang la aku tak leh rebut pon sbb kau tu menggunakan taktik yg kotor

bila pikirkan pasal pompuan ni
memang naik darah aku
bukan pasal aku takut dia meninggalkan aku
tapi pasal dia mungkin menggoda dan mencuri hatinya
yang hak milik aku, tetap hak milik aku

pompuan jalang, kau jgn harap nak berebut ngan aku
aku mesti pikir cara musnahkan kau.

No comments: